بستن جست و جو

سامسونگ از سری جدید گلکسی S24 رونمایی کرد

سامسونگ در مراسم دیشب Galaxy Unpacked از جدید ترین پرچمداران خود یعنی سری S24 رونمایی کرد.با زاجی مگ همراه باشید تا کنفرانس دیشب را مورد بررسی قرار دهیم.

کمپانی سامسونگ در جریان مراسم Galaxy Unpacked گلکسی S24 Ultra، گلکسی S24+ و گلکسی S24 را با Galaxy AI معرفی کرد. سری گلکسی S راه را برای دوران جدیدی باز می کند که برای همیشه چگونگی توانمندسازی دستگاه های تلفن همراه را تغییر خواهد داد. هوش مصنوعی تقریباً تمام تجربیات را در سری گلکسی S24 تقویت می کند، از امکان ارتباط بدون مانع با ترجمه هوشمند متن و تماس، تا حداکثر کردن آزادی خلاقیت با ProVisual Engine گلکسی، تا تعیین یک استاندارد جدید برای جستجو که چگونگی کشف دنیای اطراف را برای کاربران گلکسی تغییر خواهد داد.

“به گفته TM Roh گلکسی S24 سری، ارتباط ما با دنیا را تغییر می دهد و دهه بعدی نوآوری های تلفن همراه را رقم خواهد زد” .Galaxy AI بر اساس میراث نوآوری ما و درک عمیق ما از اینکه مردم چگونه از تلفن های همراه خود استفاده می کنند، ساخته شده است. ما مشتاقیم ببینیم که کاربران ما در سراسر جهان چگونه با Galaxy AI زندگی روزمره خود را تقویت کرده و امکانات جدیدی را فراهم می کنند.”

۹ روش برای حل مشکل کار نکردن آی مسیج(IMESSAGE)

تجربیات روزانه خود را افسانه ای کنید

Galaxy AI با هدف افزایش هوشمندی معنادار، به ویژه نقش بنیادی تلفن همراه یعنی ارتباطات، معرفی شده است. هنگامی که نیاز به شکستن موانع زبانی دارید، Galaxy S24 این کار را آسان تر از همیشه می کند. با یک دانشجو یا همکار خارجی چت کنید. در زمان تعطیلات در کشور دیگری رزرو کنید. با Live Translate، ترجمه صدا و متن دوطرفه و بلادرنگ تماس های تلفنی در برنامه اصلی انجام می شود. بدون نیاز به برنامه های شخص ثالث، هوش مصنوعی داخل دستگاه، مکالمات را کاملاً خصوصی نگه می دارد.

Interpreter” با امکان ترجمه بلادرنگ مکالمات، در یک نمای تقسیم شده، به شما اجازه می دهد تا متن ترجمه شده گفته های طرف مقابل را بخوانید. بهترین قسمت این است که بدون نیاز به داده های سلولی یا Wi-Fi کار می کند.

نقد و بررسی گلکسی S23 FE

برای پیام ها و برنامه های دیگر، Chat Assist می تواند به شما کمک کند تا تنظیمات گفتگویی را به گونه ای کامل کنید که ارتباط به همان شکلی که قرار بوده است، صورت گیرد: مانند یک پیام مودبانه به همکار یا یک عبارت کوتاه و جذاب برای عنوان رسانه های اجتماعی. هوش مصنوعی داخل Samsung Keyboard همچنین می تواند پیام ها را به 13 زبان در زمان واقعی ترجمه کند. در ماشین، Android Auto به طور خودکار خلاصه پیام های ورودی را خلاصه کرده و پاسخ ها و اقدامات مرتبط را پیشنهاد می دهد، مانند ارسال ETA به کسی، بنابراین شما می توانید در حالی که به جاده تمرکز می کنید، به ارتباط با دیگران بپردازید.

Note Assist در Samsung Notes، با خلاصه های تولید شده توسط هوش مصنوعی، ایجاد الگو که با فرمت های پیش ساخته یادداشت ها را ساده می کند و ایجاد جلد برای یادداشت ها تا با یک نمای کوتاه قابل مشاهده باشند، به سازماندهی کمک می کند. برای ضبط صدا، در صورت وجود چندین سخنران، Transcript Assist با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری Speech-to-Text، به ترجمه، خلاصه و حتی ترجمه ضبط ها می پردازد.

Galaxy S24 سری، به دوران جدیدی از مزایای بنیادی تلفن همراه وارد می شود. جستجوی آنلاین تقریباً هر جنبه ای از زندگی را تغییر داده است. Galaxy S24 به عنوان اولین تلفن همراه با Circle to Search8 با Google، یک قدم مهم در تاریخ جستجو برداشته است. برای ارائه یک ابزار جدید و شگفت انگیز به کاربران Galaxy، Galaxy به رهبر جهانی جستجو، گوگل، روی آورد و با یک حرکت ساده، فرم های جدیدی از کشف را باز کرد. با فشار طولانی بر دکمه خانه، کاربران می توانند هر چیزی را روی صفحه نمایش Galaxy S24 دایره، برجسته، خط کشی یا ضربه بزنند تا نتایج جستجوی مفید و با کیفیت بالا را ببینند. دیدن یک نماد زیبا در پس زمینه پست رسانه اجتماعی دوست یا یک حقیقت جالب در YouTube Shorts می تواند به سرعت به جستجوی دقیق تبدیل شود تا بیشتر بدانید - بدون اینکه لازم باشد از آن برنامه خارج شوید. و بسته به موقعیت کاربر، برای جستجوهای خاص، خلاصه های قدرتمند AI-powered می توانند اطلاعات مفید و متناسب با هم از سراسر وب را فراهم کنند و کاربران می توانند سؤالات پیچیده و پیچیده تری را بپرسند. این به سادگی است. و این بسیار شگفت انگیز است.

سامسونگ خود را به اندروید 14 اپدیت نکنید !!

خلاقیت را برای اکتشافات جدید رها کنید

Galaxy S24 سری، با ProVisual Engine9 خود، یک مجموعه جامع از ابزارهای قدرتمند AI-powered را ارائه می دهد که توانایی عکاسی تصاویر را تغییر می دهد و آزادی خلاقیت را در هر مرحله از تنظیم یک عکس تا به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی، حداکثر می کند. عکس های لرزشی و پیکسلی از دور دیده شده رفته اند. سیستم Quad Tele جدید Galaxy S24 Ultra با لنز جدید 5x optical zoom با سنسور 50MP همکاری می کند تا عملکرد با کیفیت اپتیکی را در سطوح بزرگنمایی 2x، 3x، 5x تا 10x10 با استفاده از Adaptive Pixel Sensor فراهم کند. تصاویر همچنین نتایج بسیار واضحی را با زوم دیجیتالی بهبود یافته در 100x نشان می دهند.

نحوه استفاده از ایردراپ در موبایل اندروید

با قابلیت های Nightography بهبود یافته، عکس ها و ویدیو های گرفته شده با Space Zoom Galaxy S24 در هر شرایطی، حتی در زمان بزرگنمایی، درخشان هستند. با سایز پیکسل بزرگتر Galaxy S24 Ultra، که اکنون 1.4 μm است و 60٪ بزرگترنسبت به مدل قبلی است، در شرایط کم نور، نور بیشتری را ثبت کنید. از طریق زوایای وسیع تر استابیلایزر تصویر اپتیکی (OIS) در Galaxy S24 Ultra، میزان ابهام کاهش می یابد و با کمک جبران لرزش دست، تصاویر واضح تری به دست می آیند. هنگام ضبط ویدیو، هر دو دوربین جلو و عقب با Dedicated ISP Block برای کاهش نویز تجهیز شده اند و Galaxy S24 اطلاعات ژیروسکوپ را تجزیه و تحلیل می کند تا بین حرکت فیلمبردار و موضوع تمایز قائل شود. این امکان را برای حذف نویز بیشتر و ویدیو های واضح در تاریکی، حتی از دور، فراهم می کند.

بعد از گرفتن عکس های بزرگ، ابزارهای ویرایشی Galaxy AI نوآورانه، ویرایش های ساده مانند پاک کردن، بازسازی و بازسازی را فعال می کنند. برای بهینه سازی های ساده تر و کارآمدتر، Edit Suggestion از Galaxy AI برای پیشنهاد تنظیمات مناسب برای هر عکس استفاده می کند. برای دادن کنترل خلاقیت و آزادی بیشتر به کاربران، Generative Edit13 می تواند بخش هایی از پس زمینه تصویر را با AI تولیدی پر کند. هنگامی که یک تصویر کج است، AI حاشیه ها را پر می کند. هنگامی که یک شیء برای قرار گرفتن در موقعیت کامل، نیاز به جابجایی کمی دارد، AI به کاربران اجازه می دهد موقعیت موضوع را تنظیم کنند و پس زمینه ای کاملاً ترکیب شده را در محل اصلی خود تولید کنند. هر زمان که Galaxy S24 از AI تولیدی استفاده می کند تا تصویر را تقویت کند، یک علامت watermark روی تصویر و در metadata نمایش داده می شود. و اگر یک ویدیوی پر از اقدامات نیاز به کند کردن دارد، Instant Slow-mo جدید می تواند بر اساس حرکات، فریم های اضافی تولید کند تا لحظات پر از اقدامات را به طور صاف کند و برای دیدن دقیق تر، جزئیات بیشتری را نشان دهد.

برای اطمینان از اینکه هر تصویر در هر مرحله شگفت انگیز است، Super HDR پیش نمایش های واقعی را قبل از فشار دادن دکمه عکاسی نشان می دهد. وقتی که گرفتن عکس ها به یادگاری از لحظات مهم، یکی از ویژگی های اصلی تلفن همراه است، به اشتراک گذاشتن خاطرات با دنیا همانند آن معنادار است. در حال حاضر، برنامه های اجتماعی شخص ثالث، از سیستم دوربین AI-powered Galaxy بهره می برند. ویژگی های دوربین پرچمدار سری Galaxy S اکنون به طور مستقیم با برنامه های تلفن همراه در HDR یکپارچه شده اند تا به اشتراک گذاری اجتماعی سطح بالاتری داشته باشند. هنگامی که وقت آن رسیده است تا تصویری را در گالری یا Instagram feed و reels پیدا کنید، عکس ها و ویدیو ها نیز در Super HDR نشان داده می شوند تا با تحلیل بخش برجسته تصاویر، محدوده روشنایی، رنگ و کنتراست واقع گرایانه تری را نشان دهند.

همانطور که هوش مصنوعی به بخشی بزرگی از زندگی روزمره تبدیل شده است، قدرت عملکرد باید برای برآورده کردن نیازها بهبود یابد. بازی. ضبط و ویرایش ویدیویی سنگین. پرش بین پنج برنامه برای برنامه ریزی یک سفر. هر کاری که باشد، Galaxy S24 با بهبودهایی در چیپست، نمایشگر و موارد دیگر، تجربه ای شگفت انگیز را فراهم می کند. هر Galaxy S24 Ultra با پلتفرم Snapdragon® 8 Gen 3 Mobile Platform for Galaxy تجهیز شده است. این چیپست به خصوص برای کاربران Galaxy بهینه شده است و بهبود قابل توجهی در NPU را برای پردازش AI بسیار کارآمد فراهم می کند. در همه سه مدل Galaxy S24، نرخ تازه سازی تطبیقی 1-120 هرتز نیز به بهبود کارایی عملکرد کمک می کند.

“با بهبودهای سخت افزاری و نرم افزاری، بازی های Galaxy قدرتمندتر شده اند. Galaxy S24 Ultra با یک سیستم کنترل حرارتی بهینه با یک کانال بخار بزرگتر 1.9 برابر، دمای سطح دستگاه را بهبود می بخشد و همچنین قدرت عملکرد پایدار را حداکثر می کند. Ray tracing تصاویر واقعی را با افکت سایه و بازتاب برتر فراهم می کند. و از طریق همکاری با شرکای برتر صنعت بازی، Galaxy S24 به کاربران اجازه می دهد تا از بازی های موبایل جهانی محبوب بهینه شده بیشتری لذت ببرند.”

با Vision Booster، تصاویر روشن تر و جذاب تر هستند. Galaxy S24 با رسیدن به روشنایی قله 2،600 نیت، دید پذیری بهتر در فضای باز را فراهم می کند 

در نمایشگر، Corning® Gorilla® Armor19 در Galaxy S24 Ultra بهبود یافته اپتیکی دارد و در برابر خراش های روزمره، دارای مقاومت بسیار بالاتری است. با کاهش قابل توجه بازتاب تا 75٪ در گستره وسیعی از شرایط نوری، تجربه مشاهده صاف و راحتی را فراهم می کند.

در سری Galaxy S24، با بهبودهای طراحی با بزل های باریک تر و حتی، به راحتی می توانید در هر تجربه مشاهده ای فرو روید و اندازه صفحه نمایش بزرگتر را در صفحه نمایش 6.2 اینچی Galaxy S24 و 6.7 اینچی Galaxy S24+ فعال کنید.20 Galaxy S24 Ultra دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی تخت شده است که بهینه شده است نه تنها برای مشاهده، بلکه برای بهبود بهره وری نیز. علاوه بر این، Galaxy S24+ اکنون سطح QHD+ مشابه Galaxy S24 Ultra را پشتیبانی می کند.

با Knox امن شده، Galaxy یک پلتفرم امنیتی چند لایه با کیفیت دفاعی، محافظت از اطلاعات حیاتی و مقابله با آسیب پذیری ها با سخت افزار امن، تشخیص تهدیدات بلادرنگ و حفاظت همکارانه را فراهم می کند.

تعهد طولانی مدت Samsung برای ارائه انتخاب و کنترل کاربران بر روی دستگاه خود، در دوران AI ادامه دارد. کاربران Galaxy S24 با تنظیمات Advanced Intelligence که می تواند پردازش داده های آنلاین را برای ویژگی های AI غیرفعال کند، کنترل کاملی بر روی میزان بهبود تجربه AI خود دارند 

تعهد طولانی مدت Samsung برای ارائه انتخاب و کنترل کاربران بر روی دستگاه خود، در دوران AI ادامه دارد. با Knox Matrix، یک آینده امن، متصل و بدون رمز عبور را به کاربران ارائه می دهد. Passkeys امکان دسترسی راحت و امن به وب سایت ها و برنامه های ثبت شده کاربران را در تمام دستگاه های قابل اعتماد خود از طریق اعتبارات دیجیتال فراهم می کند و در برابر حملات فیشینگ محافظت می کند. Enhanced Data Protection از رمزگذاری انتها به انتها هنگام پشتیبان گیری، همگام سازی یا بازیابی داده های کاربران با Samsung Cloud پشتیبانی می کند، اجازه می دهد کاربران Galaxy S24 به دستگاه های دیگر متصل شوند در حالی که همگام سازی و امن باقی می مانند. این اطمینان داده می شود که داده ها فقط می توانند رمزگذاری یا رمزگشایی شوند در دستگاه های کاربر، به این معنی که هیچ کس نمی تواند آن را ببیند، حتی اگر سرور تخریب شده یا جزئیات حساب دزدیده شده باشد. و اگر دسترسی به یک دستگاه قابل اعتماد از دست رفت، یک کد بازیابی می تواند به جلوگیری از از دست دادن داده ها کمک کند. Galaxy S24 همچنین با لیست گسترده ای از ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی نوآورانه Samsung از جمله Knox Vault، Security & Privacy Dashboard، Auto Blocker، Secure Wi-Fi، Private Share، Maintenance Mode و غیره محافظت می شود.

ایجاد دسته بندی جدیدی از تجربیات موبایل به معنای بازتصور کردن نحوه طراحی و بسته بندی فناوری Galaxy برای انجام بیشتر با کمتر برای مردم و سیاره است. Galaxy S24 با اعمال پلاستیک های بازیافتی، شیشه و آلومینیوم به اجزای داخلی و خارجی، مقیاس متنوعی از مواد بازیافتی در دستگاه های Galaxy را افزایش می دهد.همچنین این تلاشات را یک قدم به جلو می برد. برای اولین بار، اجزای Galaxy S24 با کبالت بازیافتی و عناصر خاک نادر بازیافتی تولید شده اند. در Galaxy S24 Ultra، حداقل 50٪ کبالت بازیافتی در باتری25 و 100٪ عناصر خاک نادر بازیافتی در بلندگوها به کار رفته است.

“Galaxy S24” همچنین اولین سری Galaxy S است که با فولاد بازیافتی و پلی یورتان حرارتی (TPU) طراحی شده است. “Galaxy S24 Ultra” شامل حداقل 40٪ فولاد بازیافتی در بلندگوها است، و شامل حداقل 10٪ TPU بازیافتی پیش از مصرف در کلیدهای جانبی و حجم است. علاوه بر این، هر “Galaxy S24” در جعبه بسته بندی از مواد کاغذ بازیافتی 100٪ تولید شده است.

"آخرین پرچمدار، تعهد سامسونگ را به توسعه دوره عمر محصول ادامه می دهد و هفت نسل از به روز رسانی های سیستم عامل و هفت سال به روز رسانی های امنیتی را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند به طور قابل اعتماد عملکرد بهینه دستگاه های Galaxy خود را برای مدت بیشتری تجربه کنند. در آخر، Galaxy S24 UL ECOLOGO® certified است، و اثر کربن آن توسط The Carbon Trust اندازه گیری و تأیید شده است.

“Galaxy S24” نشان دهنده پیشرفت در مقابل برنامه راهبردی محیط زیست Samsung MX است. سامسونگ در ارائه مجموعه ای از اهداف خود تا پایان سال 2025 پایبند باقی مانده است. در پایان سال 2022، سامسونگ با استفاده از مواد بازیافتی در تمام محصولات تلفن همراه Galaxy و تبلت ها تا کامپیوترها و قابلیت های پوشیدنی، اولین این اهداف را دستیابی کرد. امروز، شرکت یک هدف جدید بازیافت مواد تعیین کرده است. تا سال 2030، سامسونگ حداقل یک ماده بازیافتی را در هر ماژول32 از هر محصول تلفن همراه به کار خود اضافه خواهد کرد.

Galaxy S24 Ultra اولین گوشی Galaxy است که دارای چارچوب تیتانیومی است، که ماندگاری و دوام دستگاه را افزایش می دهد. بدنه بسیار نازک Galaxy S24 Ultra تجربه بهتری را در حال حرکت با گرفتن دستگاه با قابلیت چندگانه فراهم می کند. در Galaxy S24+ و Galaxy S24، طراحی One-mass streamlined استاندارد زیبایی بیشتری را با اتصال بی درز بین پوشش پشتی دستگاه و چارچوب جانبی برآورده می کند. سری Galaxy S24 در رنگ های الهام گرفته شده از مواد معدنی زمین ارائه می شود. در Galaxy S24 Ultra، رنگ های شامل: Titanium Gray، Titanium Black، Titanium Violet و Titanium Yellow هستند. در Galaxy S24+ و Galaxy S24، رنگ ها شامل: Onyx Black، Marble Gray، Cobalt Violet و Amber Yellow هستند. همه سه مدل با رنگ های اضافی فقط آنلاین در دسترس خواهند بود.

Inline