بستن جست و جو

اولین تریلر بازی محبوب و پر طرفدار GTA VI منتشر شد!!

راک استار سرانجام پس از 10 سال انتظار تریلر GTA VI را منتشر کرد.با زاجی مگ همراه باشید.

GTA VI واقعی است و در سال 2025 منتشر خواهد شد. تریلر اولین بازی که مورد انتظار طولانی بود، یک روز قبل از زمان قبلی معرفی شد و شرکت Rockstar Games این ویدیو را در تمامی کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرد.

اولین ویدیوی این بازی مورد انتظار پس از 10 سال از عرضه GTA V و 25 سال از تأسیس شرکت Rockstar Games منتشر شده است. داستان بازی در شهر وایس سیتی مدرن رخ می‌دهد و می‌توانیم شباهت‌های زیادی با میامی بیچ و ایالت فلوریدا واقعی مشاهده کنیم.

لوسیا یکی از شخصیت‌های اصلی خواهد بود و برای اولین بار در تاریخ GTA، یک شخصیت زن خواهد بود. او در ویدیو به همراه جیسون دیده می‌شود، که نام او هنوز توسط Rockstar تأیید نشده است، اما در گذشته به صورت چند بار درز کرده است.

در ویدیو، بسیاری از خودروهای دیده شده در لوس سانتوس نمایش داده می‌شوند و واضح است که هر دو بازی در یک جهان قرار دارند. گرافیک بازی کاملاً با هیچ بازی دیگر از سری Grand Theft Auto تطابق نخواهد داشت، اگرچه جزئیات زیادی را در ویدیو مشاهده نمی‌کنیم زیرا نیمی از ویدیو شامل کلیپ‌های کوتاه از یک رسانه اجتماعی نظیر TikTok است.

در یک کنفرانس خبری، Take-Two، شرکت مادر راک‌استار، اعلام کرد که ابتدا بازی برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس ایکس|اس عرضه خواهد شد.

تاریخ دقیق برای سال ۲۰۲۵ مشخص نیست، اگرچه برخی شایعات به تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۵ اشاره می‌کنند. این ممکن است مانند دروغ یکم آوریل به نظر برسد، اما با توجه به شوخ‌طبعی که در بازی‌های Rockstar Games مشاهده می‌شود، ما شگفت زده نمی‌شویم.

Inline